loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 341 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)
کاهش سایز سینه ها

 

کاهش سایز سینه ها

 

یکی از بی خطر ترین راههای کاهش سایز سینه بزرگ ماساژ است که من خودم در مورد چند خانم انرا انجام داده ام و نتیجه عالی بود .اما اگر ماساژور بخواهد از ژل لاغری قبل از ماساژ استفاده کرده بعد روی آن را با مشمع پوشاند و طی چندین جلسه ماساژ به راحتی شاهد کاهش سایز خواهید بود.
ماساژ و ورزش فراموش نشود
.
از دستگاه وکیوم سینه بعد از ماساژ با ژل لاغری میتوان برای افزایش خون رسانی و سفت تر شدن وهم برای جمع شدن سینه میتوانید استفاده کنید
.
البته ورزشهای خاصی نیز در این زمینه وجود دارد. البته قبل از همه یک بررسی هورمونی و سونوگرافی از غده فوق کلیوی و تخمدان باید انجام گیرد.

همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، شما نمی توانید عضله خود را کوچکتر کنید بلکه می توانید با استفاده از تمرینات و روشهای ذکر شده بافت چربی روی عضله را کمتر کرده و عضله را قویتر کرده و سینه ای زیباتر داشته باشید.

برای این منظور سه حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی ۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکراره، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

 

١-پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.

 

٢-پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

 

٣-پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

٤-انجام ورزش انقباض

با دست راست آرنج دست چپ و با دست چپ آرنج دست راست را محکم بگیرید به سمت هم فشار بدهید و بعد رها کنید.

در بزرگ کردن سیــنه ها دستها به سمت هم فشار وارد میکنند و عضلات منقبض شده ولی رها نمیشود تا یک دقیقه ولی در کوچک کردن سینه با هر شماره دستها فشار وارد کرده و رها میشود یعنی با ۶۰ شماره ۶۰ بار سیــنه منقبض شده و رها میشود.
اگر بتوانید در طول روز ۲۰ تا ۴۰ بار مرتب سیــنه ها را به اینصورت تمرین دهید نتایج بسیارعالی ازاین کار میگیرید.
ولی یادتان باشد تحت هیچ شرایطی سیــنه ها را منقبض شده نگه ندارید.
منقبض کنید --- رها کنید
دستها با هر ضربه به سمت هم یک شماره میشمارید. درست بر عکس کوچک کردن که تا ۶۰ میشمردید و بعد رها میکردید.

 

٥-رژیم گرفتن

اکثر خانمهایی که سیــنه های بزرگ دارند مشکل شکم و باسن های بزرگ را هم تحمل میکنند. زیرا اکثر کسانی که سینه های بزرگ دارند بیشتر از انباشت چربی در منطقه سینه میباشد. پس با یک رژیم غذایی درست براحتی مشکل را رفع کنید.

 

٦-رفتن به سونا و شنا

شنا بهترین ورزش برای کوچک کردن سیــنه هاست مخصوصا شنای کرال و شنای قورباغه به کوچک شدن باسن و سینه ها کمک میکند. شنای سرعتی و قدرتی سیــنه ها را تا ۵ سایز کوچک میکند به شرطی که هفته ای۳ بار به استخر بروید و هر بار ۴۵ دقیقه شنا کنید.

 

کدام گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها مفید هستند ؟

یکی از مسائلی که در تمام دختران و خانم ها اهمیت داره و اونها رو نگران میکنه اندازه ی سینه ها است . آن دسته که دارای سایز کوچک هستند به دنبال روشهایی برای بزرگ کردن سینه ها هستند . دختران و زنانی هم که دارای سینه های بزرگ هستند و از دردسرها و مشکلات اون خبر دارند ، به دنبال روشهایی برای کوچک کردن سایز سینه میگردند . اگر بخواهیم برخی از مهمترین این مشکلات رو بیان کنیم ، باید به موارد زیر اشاره کنیم :

  • درد شانه و دوش
  • درد ناحیه گردن و گرفتن زیاد عضلات گردنی
  • سر درد
  • درد در ناحیه لگن و پاها
  • قوز و مشکلات مربوط به کمر

علاوه بر موارد بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش از حد سینه هاست ، سایر مشکلات شامل عدم تناسب لباس و مشکلاتی از این قبیل رو هم میشه درنظر گرفت . حال که با بعضی از مشکلات و معضلات داشتن پستان های بزرگ آشنا شدید بهتره بدونید تنها راه کوچک کردن اونها جراحی نیست ، روش های دیگری هم وجود داره که در منزل میتونید انجام بدید و نتیجه اونها کاهش سایز خواهد بود . در این مطلب قصد داریم روش استفاده از گیاهان دارویی را مورد بررسی قرار دهیم و در قسمت های بعد به بررسی سایر روشها خواهیم پرداخت .

گیاهان دارویی مؤثر بر کوچک کردن سینه ها

گیاهان دارویی برای تعادل هورمونی و کوچک کردن سینه ها

بسیاری از گیاهان وجود دارند که به صورت طبیعی میتوانند تعادل هورمونی را در بدن شما برقرار کنند . از مشکلات عدم تعادل هورمونی در بدن ، بالا بودن هورمون استروژن است که یکی از عوامل بزرگ کننده سینه هاست . در زیر نام برخی از این گیاهان به همراه خواص آنها را ذکر میکنیم :

گیاه گل مار یا زراوند سیاه ( ‌Black Coghosh )

این گیاه که با نام Black Snakeroot نیز شناخته میشود توسط بومیان آمریکا برای اولین بار شناسایی و مورد استفاده قرار گرفت . این گیاه که امروزه در طب گسترش وسیعی دارد در درمان بیماریهای کلیوی ، گلو درد و درمان افسردگی بکار گرفته می شود . علاوه بر موارد ذکر شده از گیاه گل مار در درمان روماتیسم و بیماری های عصبی نیز استفاده میشود .

امروزه کاربرد وسیع و اصلی این گیاه در بیماری ها و مشکلات زنان است و به عنوان مکمل غذایی مطرح می باشد و در کاهش دردهای قاعدگی و عوارض یائسگی مصرف میشود . مطالعات اخیر نشان دهنده بی خطر بودن مصرف این گیاه می باشد ولی مطالعات بیشتری برای صحت این ادعا ضروری به نظر میرسد .

عوارض جانبی استفاده از گیاه گل مار شامل اسهال ، استفراغ ، سرگیجه ، گیجی ، تعرق زیاد و کاهش فشار خون است که ممکن است در برخی افراد مشاهده شود .

* نام (های) دیگر گیاه : کوهاش سیاه

* طریقه مصرف : دم ‌کرده ‌ها را باید با یک قاشق چای ‌خوری از گیاه دارویی به ازای هر فنجان آب تهیه کرد. برای این کار می‌ باید برگ‌ ها و گل ‌ها را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه و ریشه ‌ها را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در آب خیساند و روزانه ۲ تا ۴ فنجان از این خیسانده را در زمان دلخواه نوشید.

سیب زمینی شیرین وحشی ( wild yam )

این گیاه با نام سیب زمینی هندی وحشی هم شناخته میشود . اعتقاد بر این است که این گیاه برای بهبود عملکرد کبد و سیستم اندوکرین بسیار مفید است . همچنین باعث تنظیم سیستم جنسی زنان شده و در دوره های قاعدگی و یائسگی مفید است . از دیگر خاصیت های این گیاه درمان نازایی و عقیمی است .

سیب زمینی وحشی

سیب زمینی شیرین وحشی

گیاه سیب زمینی هندی وحشی با اثر بر روی هورمون های جنسی نظیر استروژن و پروژسترون باعث تعدیل هورمونی در بدن شده و میتواند به کوچک کردن سینه ها کمک کند . ساپونین موجود در این گیاه با متابولیسم لیپیدها باعث کاهش بافت چربی شده و جذب کلسترول از روده را نیز کاهش میدهد . مصرف بیش از اندازه این گیاه می تواند منجر به کاهش سطح کلسترول در بدن شود .

در خصوص عوارض جانبی این گیاه مطالعات کافی انجام نشده است و توصیه میشود زنان باردار و شیرده زیر نظر پزشک متخصص از این گیاه استفاده کنند .

گیاه خارشیر ( Milk Thistle )

* نامهای دیگر گیاه : خار مریم، مریم گلی، کنگر فرنگی وحشی ( گیاه از خانواده مینا می باشد )

برای قرن ها از عصاره گیاه خارشیر برای تنظیم فعالیت کبد استفاده میشود و برای درمان سیروز کبدی ، هپاتیت مزمن مفید است .

در کنار خواص این گیاه برای بهبود فعالیت کبد ، فواید دیگری نیز در این گیاه مشاهده شده است که به شرح زیر است :

  • کاهش سطح کلسترول خون
  • کاهش مقاومت انسولین در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲
  • کاهش رشد سلولهای سرطانی در سرطان پستان ، سرطان رحم و سرطان پروستات

این گیاه به شکل خوراکی و به عنوان غذا نیز مورد استفاده قرار میگیرد . ریشه گیاه به صورت خام و یا آب پز ، نیمه آب پز و سرخ شده از قرن ۱۶ میلادی مورد استفاده قرار گرفته است . همچنین از سایر بخشهای گیاه مانند برگ ها نیز میتوان استفاده کرد و جایگزین بسیار خوبی برای اسفناج در سالاد است .

 

Chasteberry

گیاه پنج انگشت یا درخت پاکدامن ( Chasteberry )

گیاه پنج انگشت یا درخت پاکدامن ( Chasteberry )

این گیاه با نام های مختلفی از جمله فلفل راهبان نیز شناخته میشود و به طور طبیعی در نواحی مدیترانه ای رشد میکند . مکانیسم اثر گیاه به طور کامل شناخته شده نیست ولی مطالعات نشان دهنده این موضوع هستند که این گیاه اثرات دوپامینرژیکی داشته و بر ترشح پرولاکتین تاثیر میگذارد ( از طریق ممانعت فعالیت گیرنده های دوپامین ۲ و رقابت در باند شدن آنها باعث افزایش میزان آزاد سازی پرولاکتین میشود ) و کاهش میزان پرولاکتین با تاثیر بر هورمون محرک فولیکولی ( FSH ) باعث کاهش مقادیر هورمونهای جنسی استروژن در زنان و تستوسترون در مردان میشود .

همچنین در سرکوب تمایلات جنسی مفید است و به همین دلیل در گذشته توسط راهبان برای کاهش میل جنسی مورد استفاده قرار میگرفته است .

این گیاه در افریقا نیز یک گیاه سنتی محسوب میشود و در بهبود تغذیه مؤثر است و به صورت شربت ، اکسیر و یا به صورت خام مصرف میشود ولی محبوب ترین نوع مصرف آن به صورت ناشتا به صورت عصاره مایع است .

مصارف پزشکی این گیاه شامل درمان سندروم استرس پیش قاعدگی ( PMS ) و کاهش درد پستان است . در حال حاضر از عصاره این گیاه برای کاهش اندازه های پستان و کاهش مشکلات مسائل زنان استفاده می شود .

*نام های دیگر گیاه : عفیفه، دل آشوب، تخم پنج انگشت، فلفل بَرّی (در شیراز) . این گیاه در اطراف استان قم ،روستای طَغَرود، کشت میشود.

مصرف این گیاه در زنان باردار و شیرده به دلیل ایجاد اختلال هورمونی ممنوع میباشد.

مطلب پیشنهادی

» درمان شلی و افتادگی پستان ها و فرم دهی به سینه بدون جراحی

توجه : این مطلب تنها برای افزایش اطلاعات شما تهیه شده است لذا توصیه میکنیم قبل از استفاده از گیاهان ذکر شده با پزشک مشورت نمایید .

برای تهیه این مطلب از منابع زیر استفاده شده است :

گردآوری و ترجمه : عصرعلم.کام

منابع و مآخذ :

  • Natural Breast Reduction: Reduce Breast Size Naturally
  • Dr Donnica.com: Alternatives to Surgery for Reducing Breasts
  • International Institute of Holistic Healing: Balancing Female Hormones
  • David J. Mabberley. 2008. Mabberley’s Plant-Book third edition (2008). Cambridge University Press: UK.
  • United States Department of Agriculture.
  • Treatment of hot flushes in breast and prostate cancer Adelson K.B., Loprinzi C.L., Hershman D.L. Expert Opinion on Pharmacotherapy 2005 6:7 (1095-1106)

چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها/عکس

چند تمرین برای کوچک کردن و سفت کردن سینه ها/عکس

۱با توجه به اینکه یکی از سه بافت مهم موجود در سینه ها بافت چربی( fatty tissue  ) می باشد ، ورزش های هوازی و ایروبیک مستلزم مصرف کالری بیشتر است که بدن برای تامین این کالری مورد نیاز از چربی های ذخیره شده در بافت سینه ها ، باسن و رانها استفاده می کند.

  انجام تمرینات و ورزش های هوازی و ایروبیک:
هدف : سوزاندن چربی های موجود در بافت سینه ،رانها وباسن . .

این تمرینات عبارتند از: دویدن ، شنا ، دوچرخه سواریراحت ترین و در دسترس ترین و کم هزینه ترین روش دویدن است . بیاد داشته باشید این تمرینات باید در هفته حداقل ۶بار و هر نوبت حداقل به مدت ۳۰دقیقه انجام پذیرد . طناب زدن نیز از جمله تمرینات و ورزش های هوازی بسیار مفید و ارزان است.

تمرینات هوازی باید حداقل به مدت ۶هفته و پی در پی انجام شود  تا نتیجه ی مطلوب حاصل گردد.

یادآوری ۲ : بدن انجام تمرینات هوازی گفته شده با انجام تمرینات دیگر به هدف نخواهید رسید.
۲-    تمرین پوش آپ( push up   ) :

هدف : سفت کردن سینه ها و بهبود وضعیت فیزیکی بدن.

با توجه به اینکه اغلب بانوان به علت ضعف بدنی از انجام تمرین پوش آپ عاجز می باشند ، تمرین پوش آپ دیوار را آموزش می دهیم:

مقابل دیوار با حدود یک قدم فاصله بایستید ، دستها را به سمت جلو و بحالت افقی به سمت دیوار دراز کنید و با کف دستها به دیوار تکیه دهید . به آرامی دستها را از ناحیه ی آرنج خم کرده و صورت را مماس با دیوار قرار دهید و مجدداً به حالت اول برگردید . این تمرین را حداقل ۳۰بار در هر نوبت انجام دهید و با گذشت زمان و افزایش توان فیزیکی بدنتان تعداد آن را افزایش دهید.


۳-    تمرین پرس سینه( Chest press Exercise  )  :

هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه و در نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها.

 

روش ساده ی انجام این تمرین آن است که به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید . بازوها را به طرفین باز کنید و آرنج را ۹۰رجه خم کنید ( مطابق شکل ) . دو وزنه در دو دست نگه دارید . به آرامی آن را بالا برده و در همان حال ۵ثانیه نگه دارید و سپس با آرامی پایین آورید .تعداد تمرینات به توان شما بستگی دارد.

۴- تمرین فشردن دستها بهم( Isometric Chest Squeeze )

هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه و در نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها.

 

نشسته و دو دست را مطابق شکل به هم فشار دهید و ده ثانیه نگه دارید و دوباره تکرار کنید.

 

۵تمرینات پارالل     (  dip bars ) :

هدف : سوزاندن چربی در ناحیه ی سینه و بالا بردن و چالاک کردت سینه ها با تقویت عضلات فوقانی سینه.

 

در وسط پارالل و یا چیزی شبیه آن قرار گیرید . با دو دست طرفین پارالل را بگیرید ، پاها را بلند کنید و ضربدری روی هم بگذارید  و به آهستگی بدن خود را بالا بکشید و آسته پایین بیاورید . این تمرین را در حد توان بدنی خود انجام دهید.

یادآوری ۳ : بهترین راه برای گرفتن نتیجه ، تمرین در گروه و زیر نظر مربی تناسب اندام می باشد.

منتشرشده در زیبایی مو و تناسب اندام

برچسب‌ها

  • تناسب اندام
  • تناسب اندام بانوان
  • تناسب اندام زنان
  • ورزش تناسب اندام
  • ورزش
  • برنامه تناسب اندام
  • کاهش وزن
  • لاغری
  • آموزش تناسب اندام

کوچک کردن سیــنه ها
۱- انجام ورزش مخصوص
با دست راست آرنج دست چپ و با دست چپ آرنج دست راست رو محکم بگیرید .....
به سمت هم فشار بدید
رها کنید....
در بزرگ کردن سیــنه دستها به سمت هم فشار وارد میکنن ........عضلات منقبض شده.....ولی رها نمکنن تا یک دقیقه
ولی در کوچک کردن........با هر شماره دستها فشار وارد کرده........رها میشن......
یعنی با ۶۰ شماره .......۶۰ بار سیــنه منقبض شده و رها میشود.......
اگر بتونید در طول روز ۲۰ تا ۴۰ بار مرتب سیــنه ها رو به اینصورت شل و سفت کنید نتایج بسیار عالی ازاین کار میگیرید.......
ولی یادتون باشه تحت هیچ شرایطی سیــنه ها رو منقبض شده نگه ندارید ..
منقبض کنید......رها کنید......
دستها با هر ضربه به سمت هم یک شماره میشمارید.......
درست بر عکس کوچک کردن که تا ۶۰ میشمارن بعد رها میکنن........
دوستی داشتم که سایز سیــنه هاش ۸۵ بود.....با این ورزش در عرض ۶ ماه سایز سیــنه ها رو به ۸۰ رسوند......
۲-رژیم گرفتن..........اکثر خانمهایی که سیــنه های بزرگ دارند ........مشکل شکم داشتن و با - سن های بزرگ رو هم تحمل میکنن..........پس با یک رژیم غذایی درست براحتی مشکل رو رفع کنید
۳- رفتن به سونای خشک و مرطوب........و شنا
شنا بهترین ورزش برای کوچک کردن سیــنه هاست......مخصوصا شنای کرال
شنای قورباغه به کوچک شدن با - سن ها کمک میکنه........
شنای سرعتی و قدرتی سیــنه ها رو تا ۵ سایز کوچک میکنه........به شرطی که هفته ای۳ بار به استخر برید و هر بار ۴۵ دقیقه تمام شنا کنید.......
منبع:مامی سایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 741
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 17,817
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 89,495
  • بازدید ماه : 195,788
  • بازدید سال : 1,500,233
  • بازدید کلی : 7,699,535