loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 221 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بهترین راه برای افزایش آمار سایت من چیست ؟ سریع ترین راه برای افزایش بازدید سایت من چیست ؟

همه می خواهند بدانند که بهترین راه برای به دست آوردن بیشترین میزان ترافیک به سایتشان چیست. اولین چیزی که هر وبلاگ نویس یا سایتداری از خود و سایتش انتظار دارد اینست که بازدید مناسب و ترافیک روزانه خوبی داشته باشد. اما خوب مگر به دست آوردن ترافیک به همین سادگی هاست ؟ شاید جواب دادن به این پرسش مستقیما بستگی به خود وبلاگ نویس داشته باشد که چه مقدار وقت و هزینه و صبر و حوصله را در کار خود به کار برده باشد.
آیا شما یک وبلاگ نویس تازه کار یا کار کشته هستید ؟ آیا می دانید باید چگونه ترافیک و بازدید را روانه سایت خود کنید ؟

اینها سوالاتی است که سعی می کنیم امروز در این پست به آنها در حد توانمان پاسخ دهیم. روش ها و راه های خوبی برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ در اینجا ذکر می شود که آزمایش و بکار بردن آنها کاملا بستگی به خودتان و انتخاب راه حل نهایی دارد که در کل امیدوارم برای شما مفید واقع شوند!

راه های ساده برای افزایش بازدید سایت

1- تبدیل مقالات و مطالب پست های وبلاگتان در قالب PDF و اشتراک گذاری آنها در سایت هایی مثل Scribd یا DocStoc .

2- نوشتن مقالات واقعا آموزنده و مفید در سایت یا وبلاگتان و انتشار آنها در سایت ویکی پدیا.

3- برگزاری مسابقه و دادن جوایز به خوانندگان وبلاگتان. استفاده از سایت های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک برای باخبر کردن کاربران در برگزاری و شرکت در مسابقه و کسب جوایز متنوع.

4- ساخت یک صفحه ویکی برای وبلاگ خود و اطمینان از اینکه هیچ وقت آن صفحه پاک نمی شود و ایجاد مقالات و مطالب در مورد روند سایتتان یا انتشار مطالب آموزنده.

5- نوشتن پست های عددی و لیستی . مثلا ” 5 راه برای کسب درآمد از وبلاگ  ” یا ” 3 راه ساده برای افزایش بازدید سایت ” که کاربران به این پست ها بیشتر از مطالب عادی تمایل نشان داده و به اشتراک می گذارند.

6- نوشتن آگهی های جذاب و شرح وبلاگ خود در تراکت ها و یا کارت ویزیت ها و پخش آنها در سوپر مارکت ها ، میان روزنامه ها یا تابلوهای اعلانات .

7- ارسال مطالب بیشتر در وبلاگ مساوی است با رتبه بهتر در موتورهای جستجو و شانس بیشتر شما برای دیدن شدن وب سایتتان با توجه به کلمات کلیدی و مطالب سایت در موتورهای جستجو.

8- ثبت کردن وبلاگ در موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و … با استفاده از سرویس AdMe.com که می تواند سایت شما را در 20 موتور جستجو مختلف ثبت کند.

9- شرکت در سایت های پرسش و پاسخ که تعداد آنها هم کم نیست و دادن لینک سایتتان در انتهای پرسش ها یا پاسخ های داده شده .

10- ثبت سایت و ایجاد یک صفحه در سایت های اشتراک گذاری لینک مثل Digg یا StumbleUpon یا Delicious.

11- ساخت یک صفحه در فیس بوک یا توییتر و گوگل پلاس و اشتراک گذاری لینک ها و مطالبتان در آنها .

12- استفاده از پلاگین های ارسال و اشتراک گذاری مطالب در سایت یا وبلاگ برای دسترسی کاربران به اشتراک گذاری پست های شما در شبکه های اجتماعی.

13- تمیز کردن وبلاگتان که پر از تصاویر و ویدیو و تبلیغات های دست و پاگیر شده است که هم نمای زیبایی به سایتتان می دهد و هم موتورهای جستجو راحتتر می توانند به سرعت در وبلاگ شما حرکت کنند.

14- پینگ پست های وبلاگ با استفاده از سایت های Pingler یا Pingoat . البته در خود وردپرس نیز مکانی برای اضافه کردن لیست سایت هایی که باید پست ها به آن پینگ شوند ، قرار دارد که فقط باید لیست ها را پیدا کرده و در آن وارد کنید. ( یک سرچ در گوگل بزنید )

15- فعالیت در انجمن ها و فروم های پر بازدید مرتبط با مطالب سایتتان و قرار دادن لینک یا لوگو وبلاگ در انتهای پست های ایجاد شده در فروم ها.

16- نصب پلاگین های سئو برای مرتبط کردن سایت بر اساس قوانین موتورهای جستجو و در نهایت بازدید بهتر از این مکان ها.

17- هدف قرار دادن کلمات کلیدی که رقابت در آنها کم است و به کاربردنشان در وب سایت خود.

18- استفاده از کارت ویزیت و طراحی یک کارت ویزیت زیبا و تاثیرگذار و پخش آنها میان دوستان و خانواده و حتی در شیشه جلوی اتومبیل ها و …

19- ثبت کردن وبلاگ در دایرکتوری های رایگان مثل DMOZ ( البته با مشقت زیاد و اما و اگرها ).

20- نوشتن متن تبلیغات مناسب و انتشار سایت خود در وب سایت های تبلیغاتی رایگان که همه شما آنها را می شناسید و تعدادشان خیلی هم کم نیست.

21- ایجاد پست های بحث برانگیز و نوشتن مطالب جذاب . البته نباید در این مورد بیش از حد از مرز و خطوط قرمز عبور کرد.

22- مصاحبه با یک متخصص یا یک رقیب موفق و انتشار آن به صورت متن یا پادکست یا ویدیو در سایت خود.

23- ارائه نظر و کامنت دادن در سایت های گوناگون و البته با نظرات مفید و سازنده. چون نظرات یکنواخت و به قولی اسپم سریعا توسط مدیر سایت حذف خواهد شد.

24 - طراحی و ساخت بنرهای زیبا و تبادل بنر با سایت های هم رده خود.

25- تبادل لینک با سایت هایی که هم موضوع با پست های شما هستند .

26- اگر یک پست مناسب در سایت های دیگر یافتید که می توانید در مورد آن مطلب یک نوشته کامل تر تهیه و پست سایت مربوطه را نیز در درون مطالب خود لینک کنید. مدیر سایت مربوطه نیز متوجه این امر شده و به احتمال زیاد همین کار را برای شما انجام خواهد داد.

27- نوشتن پست مهمان در سایت های دیگران و انتشار مطالب آموزنده در سایت هایی که پست مهمان را قبول می کنند.

28- کاربران عاشق چیزهای رایگان هستند. می توانید یک کتاب الکترونیکی یا ایبوک و ترفندهای مختلف یا یک فایل گرافیکی یا تم سایت را در معرض دانلود در سایت خود قرار دهید.

29- استفاده از کلمات کلیدی در عنوان پست ها خود . قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان مطالب باعث می شود تا ترافیکی هدفمندتر و بیشتری را از موتورهای جستجو داشته باشید.

30- می توانید آدرس وب سایت خود را به صورت برچسب بر روی شیشه یا سپر ماشین خود نصب کرده و توجه دیگران را نیز جلب کنید. حتی می توانید از دوستان و خانواده خود نیز خواهش کنید که این کار را برای شما انجام دهند.

31- ساخت یک کتاب الترونیکی یا یک ایبوک آموزنده و قرار دادن آن در سایت و لینک کردن آن در هاست سایت خود یا سایت های اشتراک گذاری لینک های دانلود مثل مدیا فایر و یا اشتراک گذاری کتاب ها در سایت های دیگر که پذیرای کتاب های الکترونیکی و خوانندگان بیشتری در این زمینه هستند.

32- به شبکه یوتیوب رفته و فیلم ها و ویدیوهای جالب را پیدا کرده و در سایت خود قرار داده و در مورد آنها مطلبی منتشر کنید.

33- هنگامی که شما شروع به وبلاگ نویسی می کنید ، شاید در ابتدا اطلاعات و پست های مفیدی بزنید ، اما باید مطمئن شوید که این مطالب با نیازهای کاربران شما همسان است یا خیر.

34- انجام تحقیقات لازم بر روی کلمات کلیدی و به کار بردن آنها در میان مطالب خود که همین امر باعث می شود که عنوان ها و مطالب شما در صفحات اول موتورهای جستجو قرار بگیرد.

35- استفاده از شبکه های اجتماعی که کاربران زیادی در آنها رفت و آمد می کنند مثل فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، لینکدین و  اشتراک گذاری مطالب خود در آنها.

36- استفاده از تبلیغات های آنلاین مثل تبلیغات های کلیکی یا تبلیغات بر اساس تعداد نمایش روزانه یا تبلیغات در سایت های پربازدید.

37- استفاده از عناصر گرافیکی و کاربرپسند در طراحی وب سایت یا وبلاگ خود که می تواند توجه بیشتر و بهتر کاربران و موتورهای جستجو را به سمت مطالب شما و سایتتان جلب نماید.

38- بهینه سازی متا تگ ها بر اساس کلمات کلیدی و انجام تجزیه و تحلیل رقبای خود در این زمینه.

39- فعال کردن اشتراک فید یا RSS در وبلاگ خود و قرار دادن آیکون و لینک ثبت نام فید یا خبرنامه برای دریافت و ثبت نام بازدیدکنندگان ثابت به سمت مطالب شما.

40- ایجاد نظرسنجی در وبلاگ خود و درخواست از کاربران برای شرکت در نظرسنجی ها که برخی از همین نظرها می تواند روند سایت و جذب بازدید شما را بهتر نماید.

41- بروز رسانی مداوم و مستمر سایت و وبلاگ خود که همین امر می تواند بازدید کنندگان ثابت و خوبی را از موتورهای جستجو برای شما به ارمغان آورد و حتی کاربران ثابت سایت خود را نیز حفظ خواهید کرد.

42- پژوهش و انجام تکنیک های مختلف سئو و بهینه سازی قسمت های مختلف سایت از قالب گرفته تا مطالب درون وبلاگ خود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 198,235
  • بازدید سال : 1,502,680
  • بازدید کلی : 7,701,982