9 اصل شیطان پرستی:::
شیطان پرستی اصلی ترین دشمن اسلام است و این فرقه کثیف تمام تلاش خود را انجام میدهند....
برای پذیرش فرقه کثیف شیطان پرستی مدرن:
1-شیطان نماد وجود، زندگی شاداب و مادی است، نه خوابی ناچیز و معنوی (امور معنوی و غیر مادی توهم و تظاهر است.)
2-شیطان می گوید: کم عقلی و بی عفتی بهتر از ریاکاری و خود فریبی است.
3-شیطان، سمبل انتقام جویی است، نه گرداندن آن طرف صورت. (اشاره به رفتار محبت آمیز مسیحیان دارد.
انسان شیطان، را با دیگر حیوانات کاملاهمانند می داند، گاه بهتر و اغلب بدتر از آن حیوانی که بر چهار دست و پا راه می رود.
شیطان، تمام آنچه که گناه نامیده شده، مایه خرسندی، مسرت روانی، آرامش فکری و عاطفی می داند.
شیطان بهترین دوست کلیساست، چرا که در میان تمام این سال ها چهار مولفه خردگرایی، آزادی خواهی، تساهل و تسامح در دین و سکولاریسم از مولفه های اصلی اومانیسم می باشند. از دیگر بحث های این فصل، رابطه صهیونیسم و شیطان پرستی می باشد که مولف به ذکر 12 نکته در این باره می پردازد.وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساها است .
وی در ادامه، یازده قانون مهم شیطان پرستی و با توجه به بعضی منابع بیست قانون ، حقوق بشر در آیین شیطان پرستی، اشاره و ملاحظات و نقدهایی را بر آن وارد می کند. با توجه به اینکه مبانی شیطان پرستی مبتنی بر اومانیسم و لیبرالیسم است، مولف به بررسی آنها می پردازد.
مولف ضمن برشمردن پنج عامل حل نکردن معمای آفرینش، جهل و ترس از مرگ، ماندن در شک، ماده گرایی و شکست در اهداف زندگی، به عنوان علل گرایش به پوچ گرایی، به ارزیابی و نقد آن می پردازد.
او برای در پایان به وضعیت شیطان پرستان در ایران می پردازد و فعالیت آنان را پنج محور تحرک در اینترنت، ترویج نمادها، ترویج متالیکا، پارتی های شبانه و همکاری با سلطنت طلب ها ذکر می کند.در گفتار چهارم، مولف تعدادی از علائم شیطان پرستی را همراه با توضیحاتی ذکر می کند. نویسنده معتقد است که استفاده از این علائم حامل یک پیام فرهنگی و طرز فکر می باشد.در گفتار پنجم، به تاثیر شیطان پرستان بر موسیقی غرب و بویژه آمریکا اشاره می شود. . وی معتقد است مضامین بسیاری از اشعار آنان، پوچ گرایی نیچه می باشد.مولف ضمن برشمردن پنج عامل حل نکردن معمای آفرینش، جهل و ترس از مرگ، ماندن در شک، ماده گرایی و شکست در اهداف زندگی، به عنوان علل گرایش به پوچ گرایی، به ارزیابی و نقد آن می پردازد.از دیگر بحث های این گفتار تاثیر موسیقی بر روح و روایات از روایات دینی و دیدگاه پنج تن از دانشمندان جهان همچون علامه جعفری و کانت درباره ضررهای موسیقی می باشد.در گفتار ششم، مولف بعضی از اشعار موسیقی های گروه های متال را به عنوان نمونه متن موسیقی شیطا ن پرستان ذکر می کند.